woensdag 18 april 2012

Vintage, You Gotta Love It!

Wat zijn nu de dingen waarvan een vrouw happy wordt? Ok, ik geef toe er zijn er veel, ik word ook van veel dingen blij. Maar, zoals veel vrouwen kan ik echt content zijn met een nieuw kleedje of het perfecte paar schoenen. Voor al degenen die me nu al saai en cliché vinden…tja. Ik weet ook wel dat er nog andere dingen in het leven zijn maar een mens moet nu eenmaal meer beginnen genieten van de simpele dingen vind ik!

Ik ben zo iemand die echt draag wat ze leuk vindt. Is het de trend van het moment, tof, zo niet, temp pis. Mijn kledingkeuze ’s morgens hangt echt van veel dingen af.  Mijn humeur, mijn vervoersmiddel naar het werk, de tijd die ik heb om me klaar te maken (geloof me, met drie kinderen is da soms azo wa krap…), al dan niet onthaarde benen (komaan, je hebt toch zelf ook van die momenten zeker?)
Op 36 jarige leeftijd weet ik ondertussen waar ik mee sta en wat ik echt gewoon in de rekken moet laten hangen. Dat helpt al om een eerste selectie te maken als je op zoek bent naar iets. Ik stel vast dat ik vooral vaak rondkijk op straat, in magazines, op het net, en soms zelfs in films, naar wat mensen dragen. Met een full-time job en full-time gezin is er niet zoveel tijd om te shoppen dus gebruik ik mijn middagpauze vaak om te bestellen op het net. En geloof me mensen, met een beetje geduld, met een beetje vertrouwen en een beetje zelfkennis is het internet echt een walhalla.
Ik vind het gewoon zalig om te zoeken, te bestellen en dan ongeduldig kan wachten op mijn pakjes…
Momenteel werk ik aan een kleedje, en ben dus op zoek gegaan naar een bijpassend paar vintagelaarzen, haja, dankzij dit fantastisch lenteweer blijven de sandalen nog even in de kast.
Ik ben dan ook fier te kunnen melden dat ik een nieuwe, wat zeg ik, twee nieuwe aanwinsten hier heb gevonden





Ok, toegegeven, ze lijken goed op elkaar, maar ik kon niet kiezen en ik vind de bovenste wat eleganter, hé hé hé?

Om mijn schuldgevoel wat te temperen kocht ik ook hier een paar nieuwe regenlaarsjes voor de kleinste van mijn bendeke




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen