dinsdag 17 april 2012

Welkom op Kotkedei!



Een impulsieve ingeving, dat is het! Ja een betere uitleg waarom ik deze blog ben gestart heb ik niet. Ik weet ook nog niet waarover ik het allemaal ga hebben. Ik ben ook nog totaal clueless over wat je allemaal kunt doen op een blog, hoe je zaken kunt toevoegen, foto’s kunt uploaden, links kunt invoegen enz…maar foert, we leren het wel ‘allong the way’.
Korte beschrijving van mezelf, ik ben ‘female’, 36 jaar (toch voor de moment), heb 2,3 kinderen (geloof me, definitief), een man (hopelijk toch definitief!!), huis, tuin, boom(pje), een fulltime job (voor de laatste 4, who knows?) en een hobby: naaien. Die hobby, die is er pas de laatste maanden bijgekomen. Toevallig ontdekt omdat ik uit gierigheid mijn eigen gordijnen heb gemaakt. Ja zeg, tussen 1200 euro in de winkel en 400 euro om het zelf te doen…das al een citytripke hoor!)

Soit, om een lang verhaal kort te maken, ik amuseerde me te pletter op mijn mama haar Singer. Gelukkig was het vooral rechtdoor stikken!?. Kort daarna heb ik me ingeschreven voor een basiscursus naaien en sinds enkele maanden ga ik consequent elke week naar de les (met dank aan de hubby om de zorg voor de kinderen dan op hem te nemen)

De opleiding op zich is grondig, maar gaat ooo zoo traag, mede omdat we met een grote groep zijn. Jammer genoeg is geduld niet sterkste punt (wat soms niet goed samengaat met naaien uiteraard). Om de boel wat sneller te laten voortgaan ga ik vaak zelfstandig aan de slag. Dankzij sommige fantastische blogs (adressen volgen ‘allong the way’), super tutorials (idem) en vooral mijn décovit (sorry die deel ik niet) tover ik soms wel iets uit mijn machientje.

Ik moet zeggen, ik vind het fantastisch.  Ik heb ondertussen een eigen naaimachine én kreeg voor mijn verjaardag, een auto van haar vader, euhm, ik bedoel een overlock (thanks to the hubby)!
Toegegeven, ik had graag wat meer tijd om dingen te maken, maar das jammer genoeg niet het geval. Af en toe zal ik hier dus onder andere mijn creaties opzetten.

Zo de eerste post is een feit… Welkom op mijn Blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen