maandag 14 mei 2012

en het hemdje...


Joepie

Vandaag is het 14 mei!

En ge zijt blij…  waarom?
- Omdat het het begin is van een toch wel korte werkweek.
- Omdat het me gelukt is me in te schrijven voor een nieuw ‘naaijaar’. Vanaf volgend jaar maak ik rokken en pantalons à volonté! Alléé, tenzij er iets tussenkomt .. nietwaar...
- Omdat ik deze week, dankzij de begeleiding van Mamasha een hemdje moet én zal afkrijgen voor mijn kleinste kleine…!

Leve de tutorials, leve de blogs, leve internet!
Doet er mij aan denken dat ik deze keer toch wel wat foto’s ga nemen…als bewijs…dat het toch niet allemaal zever is wat ik hier neerkrabbel...
To be continued...hahahaahaaaa!!!!


Het hemdje voor: opa's hemd
Het hemdje na...






2 opmerkingen:

  1. Is maar om te zeggen dat ik nog geen lijntje heb overgetekend van mijn patroon, nog geen naald heb gedraad en nog geen machine uit de kast heb gehaald...maar mijn wraak zal zoet zijn.. vanavond zeg ik u! Vanavond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begin alvast de oude hemden van m'n man te sparen ! Echt geslaagd en mooi hemdje.

    BeantwoordenVerwijderen