dinsdag 24 juli 2012

Een naaiatelier in de living

Zoals ik al eens liet weten is dinsdagavond mijn ‘naailesavond’. Maar… het is vakantietijd, dus met andere woorden 8 vrije dinsdagavonden die moeten worden ingevuld.

Ik had me voorgenomen om die uren op dinsdagavond verder te besteden aan de overlock en naaimachine.. , maar ik ken mezelf én het nemen van goede voornemens ..  It just doesn’t work!
Er komt altijd wel iets tussen, er is altijd wel nog iets wat ik éérst moet, enz...
Gelukkig is mijn lieve echtgenoot er ook nog. (Hij kent me ondertussen nog beter dan ik mezelf ken). Zijn voorstel… organiseer een naaiavond bij ons thuis. Op die manier kan je niet anders dan je aan je voornemen houden, zie je je vriendinnen en ben je toch gezellig thuis.

Het is nu niet dat wij een mega living hebben, maar met wat puzzelwerk, een extra tafel en wat goede wil,  kunnen we toch 4 naaisters installeren (machines, tekentafel, strijkhoek en de nodige verfrissingen incluis).
Het begin van een droom??? ach nee, er zijn professionele naaiclubs genoeg, die weten waarmee ze bezig zijn, die kennis en vaardigheden hebben en die vol passie hun vrije avonden opofferen...
Maar het is wel het begin van enkele leuke, gezellige avonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen