zondag 29 juli 2012

Oefening baart kunst

Enkele maanden geleden had deze madam een fantastisch idee...een sew along. Als autodidact een geschenk uit de virtuele hemel. Ik haalde een patroon uit de knippie, knipte mijn stof en kwam tot de constatatie dat het patroon misschien wat te hoog gegrepen was... Alles vloog dus terug in de naaikast en ik begon opnieuw, met een simpelder patroon. Het resultaat daarvan vind u in mijn rubriek 'zelf gemaakt'.
Een week of twee geleden ordende ik mijn kast en stuitte op mijn oorspronkelijk patroontje. Zo zonde hoe het daar volledig 'verknipt' lag te wachten op iemand die er kon mee omgaan.
Ik raapte al mijn moed samen en verzamelde alles over hemdjes. Hier, hier en hier haalde ik mijne 'kaas'. Bij deze mijn eeuwige dank dames...



Nu enkel de knoopjes nog, maar daarnaar moet ik nog op zoek..Mertens zal me ongetwijfeld wel kunnen helpen!

2 opmerkingen:

  1. maar zie, een hemdje al gelijk! "Ziedishoeferm!"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb wel vastgesteld dat het nog 2 maten te groot is...goe bezig zeggen ze dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen