woensdag 5 september 2012

deadline 14/10

Ja ik weet het...nie echt een originele titel, maar in mijn geval wel een toepasselijke titel..
Het is campagne tijd, en dat betekent voor iemand die werkt voor een politiek figuur de 'weinig tijd' tijd...
Ik heb namelijk geen tijd om wassen, strijken, kuisen, opruimen (ok tot nu toe is dat helemaal niet erg). Maar ik heb ook geen tijd om te relaxen, uitgebreid de badkamer onveilig te maken, mijn teennagels te lakken, benen deftig te onharen, na te denken what to wear (met als gevolg de obligate jeans, sneakers en t-shirt look), te shoppen (aj), te naaien, patronen te zoeken, stofjes uit te kiezen, te decovitten, te bloggen... HOE ERG IS DAT NIET.

Daar en boven vond mijn man het een goed idee om net nu die trektocht te doen in het verre Lapland. Lapland is één van de weinige landen waar gsm bereik en internet buitenaards is, met andere woorden, mijn klankbord die ik normaal elke avond eens raadpleeg zit nu, volgens mijn normen toch, op een andere planeet.

Let wel, ik vond wel op onze krijtmuur volgende boodschap (net boven plop zijne paddenstoel):



En dat helpt een mens er, samen met een goed glas wijn, weer boven op.

Lieve lezers, ik beloof u, ik haal mijn schade in, na 14 oktober, zowel het naaien als het gezever!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen