woensdag 17 oktober 2012

Kotkedei is terug.

Het waren hectische weken, korte nachten, lange zware dagen, sleuren, zwoegen, plakken, bussen...en af en toe een nachtrust, maar het resultaat mag er zijn. Mijn blog wil ik niet politiek tinten, maar voor de nieuwsgierigen...ik woon in Gent en zie graag rood ;-)

Maar nu de campagne er op zit kan ik me we weer toeleggen op andere, leuke dingen. Mijn broer wordt binnenkort vader dus daarvoor moet ik nog enkele cadeautjes in elkaar flansen. De zsa zsaaa-lijn rokjes zijn bijna klaar. De stofjes voor de nieuwe Jacobbroekjes liggen te wachten op een naald en draad, de wikkeljurk voor mezelf moet klaar zijn voor eind november, de tricot truitjes voor de kinderen roepen me elke dag en als dat allemaal af is, dan begin ik aan de kerstcadeautjes. U ziet het, veel voer waarvan ik zeker het resultaat kom tonen. Hier krijgt u alvast een blik op de stoffenkeuze...


Oja en ondertussen kwam ook dit speeldoosje binnen:




5 opmerkingen:

  1. Prachtige stofkes en camsnaps, ik ben nieuwsgierig wat je gaat maken !
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is de speeldoos makkelijk waar heb je ze gekocht?
    groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marine, welkom op mijn blogje. Ik kocht mijn startersset via dawanda.nl. Nieuwe knoopjes koop ik via kleurenmix.nl of via kamsnaps.com zelf. Daar hebben ze echt ongelofelijk veel keuze in kleuren, vormen enz enz...ik ben er heel tevreden van. Knoopjes blijven echt goed zitten en werken goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel... ik ga je volgen!

      Verwijderen
    2. ik kan mijn email adres niet ingeven kom straks opnieuw misschien stond ik al in de lijst:)

      Verwijderen