dinsdag 27 november 2012

Zo geknipt sew along...oe leuk is da nie!

Goede voornemens, je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen vind ik.
Eén van mijn voornemens is meer tijd te maken voor mezelf en de kinderen, ergo plezier.
Dankzij mijn fantastische hubbie én hopelijk het akkoord van mijne fantastische baas (ge weet nooit of ze meeleest) kan ik binnenkort een dagje minder werken.

En wat gaan we doen met onze tijd...juist, naaien hé...alléé, als de huishoudelijke taken afgewerkt zijn toch ...

Zoals alle creatievelingen onder ons zit mijn kopke vol met plannen en ligt de kast vol met stofkes. Maar dit is er toch ééntje die jullie ook zouden moeten doen! Al is het maar voor de gezelligheid. En de stukken die je zelf niet onmiddellijk kan gebruiken, daar maken we een give-away van, of houden we als cadeau voor één of ander 'gelukkigaard'..

http://zogekniptsewalong.blogspot.be/

2 opmerkingen: