maandag 3 december 2012

Cadeautjestijd

Momenteel ben ik bezig om een hemd te maken voor mezelf. Aangezien daar heel wat tijd en gevloek in kruipt wissel ik het soms af met andere projectjes om mijn gedachten even te verzetten… Op pinterest vond ik dit leuke ideetje.
Ikke vlug naar de Hema om de benodigdheden én aan de slag. Ik ben ervan overtuigd dat de cupcakes beter zouden zijn gelukt als ik hele dunne hemdjes had, maar das niet het geval én dus lijken ze eerder op een zalig dikke mini slagroomtaart. Al bij al vind ik ze wel leuk eigenlijk.


Ik vond ook nog wat restjes in mijn kast waarmee ik enkele slabbetjes maakte. Die gaf ik als sinterklaascadeau aan de onthaalmama van onze kleinste…



1 opmerking:

  1. De bavetjes zijn super mooi geworden en zullen zeker van pas komen!!

    BeantwoordenVerwijderen