dinsdag 11 december 2012

Een stoer hemd voor een jongensmama...

Mijn lieftallige echtgenoot vraagt het me al zo lang, maak voor mij eens een hemd!! Ik moet toegeven, ik heb gewoon nog het lef niet. Ik wil gewoon dat het perfect is, want ik ken hem, hij gaat dat uit liefde echt dragen, ook zit de kraag omgekeerd, zijn de manchetten scheef of vallen de knopen af als je er naar kijkt…

Maar omdat hij evenveel recht heeft op een ‘eigen maakje’ als de rest van de familie, moet ik er toch eens werk van maken. En wat kan je beter doen dan te oefenen, veel te oefenen,…en dus begon ik aan een hemdje voor mezelf! (elke uitleg is uiteraard goed eens iets voor jezelf te maken).

Ik ben wel fier op het resultaat, ik zal het zeker dragen, ook al is het een kinderstofken…met een stoere jeans en dito botten valt dat best wel mee hoor!

Het patroontje komt uit de laatste ottobre woman herfst/winter 2012. Ik veranderde de kraag om een meer retro-look te bekomen en maakte twee neepjes in de rug om het iets meer te centreren.



2 opmerkingen:

  1. Joh...dat jij nog twijfelt om iets voor je man te maken....dit ziet er toch perfect uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zenne! Zalig! Zeker het stofje! Nu nog een stoere das erbij?

    BeantwoordenVerwijderen