zondag 30 december 2012

Voor, of is het tegen, de snotneuzen!

Eind januari - ja ik weet het, ik kijk veel te ver vooruit - is er weer eentje jarig. Het kan ook dit keer niet anders of er moeten zelfgemaakte traktaties worden voorzien...
Vorig jaar waren het er 14, dit keer 27... de klassen zijn samengevoegd hé...ah ja, logisch toch...
Dus ik ging op zoek naar een haalbaar projectje. Mijn eerste idee was voor elk kind een zwemzak..daar ben ik snel op teruggekomen...dat zal het cadeautje worden voor de aanwezigen op het verjaardagsfeestje. Na wat te snuisteren vond ik dit schattig zakdoekhoudertje. Poepsimpel, ideaal om de restjes weg te werken én handig voor 8 jarige snotters. Ikke aan de slag en 27 exemplaren later kan ik ze blindelings aan 5 per uur...

O ja, ondertussen moest ik ook hier werk van maken.
De meest gebruikte woorden deze week waren, and I quote: 'pipi, kaka, potje, nééééén het moet in het potje, shit, djuu, wassen én dweilen, maar...zeg nu zelf...er is snel vordering gekomen in de potjeskwestie van de allerkleinste...oef!


6 opmerkingen:

  1. Leuk hé die zakjes...Ik heb ze als doopsuiker gemaakt, een 80tal... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 80 tal, amai, van bandwerk gesproken!! maar ongetwijfeld een succes!

      Verwijderen
  2. Ze zien er erg leuk uit... nog de beste wensen voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank! en ook voor jou een spetterend 2013!

      Verwijderen
  3. Wow, super !! Dat zijn echt super cadeaus!
    Heb je daar ergens een patroon van, of afmetingen, want ik ben zo iemand die graag iets volgt ....
    an
    aka jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey An,
      Het patroontje vond ik hier http://sewing.craftgossip.com/tutorial-purse-tissue-holder-with-curved-openings/2011/04/15/
      Veel succes ermee, dit zijn inderdaad leuke dingen om te maken hé.

      Verwijderen