donderdag 31 januari 2013

Het einde van een tijdperk

Morgen, 1 februari 2013, start onze kleine man met de grote school..
Het zal me raar doen én het zal met een héél klein hartje zijn dat ik hem morgen zal achterlaten aan de schoolpoort, maar daarover morgen meer.
Dit betekent ook dat hij vandaag voor de allerlaatste keer bij de onthaalmoeder zijn dagje mocht doorbrengen. Straks ga ik hem ophalen, maar niet met lege handen.
Dit flanste ik voor haar samen. Het alombekende broodmandje met daarin snoep, nagellak ik fel roze én blauw (tja anders paste het niet bij mijn stofje), een bon voor een lekker parfumke, kaarsjes, notebookje, een lieve kaart én een snotterdoek...ah ja. Thuis doe ik er nog een micaatje rond én off we go...


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt... voor morgen veel succes... eerste keer zeker niet gemakkelijk!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, zo'n tof kadooke!
    En die kleine man.....die gaat dat super doen :)
    ( maar neemt toch maar genoeg snotterdoeken mee.....voor de mama?! )

    BeantwoordenVerwijderen