donderdag 21 februari 2013

Dat shoppen op het internet toch...

Ze zijn besteld, deftige labels dit keer. Ik bestelde er eerder al maar was er nooit echt super content van. Na wat zoek en zuchtwerk kwam ik hier terecht. Ik stuurde even een mailtje door met wat ik in gedachten had en na enkele dagen kreeg ik een voorontwerpje. Na nog wat aanpassingen kwam dit uit de bus:
Ik bestelde er 600 en gezien ik even moest wachten omdat ze in 'Lunar New Year Holiday Break' waren krijg ik er 50 labels en 50 size tags bopenop. Goed meegenomen dus. Nu nog die levering ontvangen en ik kan er weer invliegen. 

Gezien ik in de mood was 'for shopping on the internet' ging ik ineens ook op zoek naar de lenteschoentjes voor onze kleinste...En het zijn deze geworden. Zalig toch... den Camper Beetle, diene naam alleen al ...

Waar blijft diene facteur!

8 opmerkingen:

  1. hey, ik ben nu ook aan het wachten op de laatste aanpassing van mijn label bij wwl. Ik ben voor de niet midfold gegaan... Ik zal ook eens moeten polsen achter mijn extra labels? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geef ze maar mijn groeten. Ik heb twee weken moeten wachten om te kunnen bestellen, dus dat was hun geste :-)

      Verwijderen
    2. Ah voila...Ik zal ze de groeten doen :) Ik ben nu nog steeds aan het wachten op de laatste aanpassing...

      Verwijderen
  2. Oh, super, zowel de labels als die schoenen !!! De max!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk label! Zitten waarschijnlijk samen op de post straks want de mijne zijn daar ook besteld! Leuke blog btw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je dank je, ik hoop ze snel in de bus te vinden...af en toe check ik hun blogje...maar tot nu toe nog geen geluk :-)

      Verwijderen
  4. op welke site bestelde je jouw labels?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. op welke site bestelde je jouw labels?

    BeantwoordenVerwijderen