dinsdag 19 maart 2013

En toen wist ik het niet meer...



Volgende week zaterdag hebben we het eerste familiefeest van het voorjaar.... 9 volwassenen, 4 meisjes en 7 jongens... Eén van de goede voornemens die ik begin dit jaar maakte, was om nergens met lege handen toe te komen én als het even kan liefste met zelfgemaakte cadeautjes. De volwassenen én de meisjes zijn geen probleem. Mijn hoofd zit vol met ideeën, de stofjes liggen te wachten, het materiaal staat klaar. Maar voor die jongens...daar zit ik vast. Voor de jongste twee maak ik met plezier een leuke zwemzak of zo, maar het zijn die beginnende pubers. Wat kan ik nu toch voorzien voor die stoere gasten dat tegelijkertijd cool, maar haalbaar is om te maken? Als jullie ideetjes hebben, dan hoor ik die graag. Ik heb nog een dag of 10 om dat allemaal in elkaar te steken, ik heb jullie hulp dus eventjes nodig.

6 opmerkingen:

  1. Een laptophoes of ipadhoes of een stoer gsmzakje indien ze over 1 van die 3 beschikken?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De gemiddelde leeftijd is 14...waarschijnlijk zitten daar wel een paar gsm-ers tussen hé, thx

      Verwijderen
  2. Zonnebril zakjes zijn ook leuk!
    Ik hoop dat je alles op tijd gaat afkrijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, ik heb laatst een hoes gemaakt voor een pc-tablet van 2 tieners (12 en 13 jaar).
    Ik maakte er ook een ritsten bij voor lader, kabels, geheugenkaartjes,...
    Je dezelfde werkwijze ook gebruiken voor andere hoezen.
    http://stikplezier.blogspot.be/2013/03/hoes-voor-tablet.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad gsm hoesje of ander "stoer" hoesje voor kabeltjes. Ik doe dat met een oude verknipte jeans, vinden ze best geweldig meestal. Naargelang de persoonlijkheid met nog iets op geflockt (zoals koptelefoon, of een gsm of zo).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh dank jullie voor al die supertips allemaal. Ik ga eens nagaan wie over wat beschikt en hoop inderdaad met alles klaar te geraken.. Dikke mercie allemaal...fotootjes volgen later zeker...als ik de tijd nog heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen