dinsdag 12 maart 2013

Tenga la camisa negra


De negenjarige is niet zo een fan van de naaimaaksels van Kotkedei. Let op, hij vindt alles wel heel mooi en leuk en goed, zolang hij het niet moet dragen. Dringend tijd om daar eens verandering in te brengen dacht ik. Met de lente in het vooruitzicht (yeah right) zag hij een hemdje wel zitten, een stoer hemd, liefst helemaal zwart, zwarter dan zwart eigenlijk (ik wil echt nog niet denken wat dat gaat worden als puber). Een licht stofke, met korte mouwen (oef) en een aansluitend modelleke (hij weet wat hij wil...) 
Bij Mertens haalde ik een licht katoentje, het model haalde ik uit de knippie 3/2012. Ik dacht dat een 134 perfect zou zitten...maar uiteindelijk valt het toch wel klein uit en zit de kans er dik in dat ik helemaal opnieuw mag beginnen aan een 140. Dendjuu. Noot aan mezelf: opmeten, aaaaaaaaltijd opmeten...

3 opmerkingen:

  1. Me gusta mucho la camisa negra!
    En dat groen paspelleke : superschoon!!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat groen paspelke maakt het echt af!
    Heel knap.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer als het te klein zou zijn ... heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen