donderdag 4 april 2013

Le beaujolais nouveau est arrivé

Ok, das er misschien awa over, maar toch, als ge er twee maand hebt moeten op wachten...
De labelkes...besteld bij WorldwideLabel op 23/01, op 4/2 betaald en op 06/04 ontvangen.
De 'Lunar New Year Holiday Break, ofte Chinees niefjoar, was een beetje de reden waarom het zo lang duurde, alle begrip, tss Kerst en Nieuw moeten ze mij ook met rust laten. En Hong Kong ligt nu ook nie direct bij de deur newaar.
Desalniettemin (ik vind dit zo een geestig woord hé) ben ik er héél blij mee. Zeker omdat ik, omwille van mijn geduld, 50 extra labels & 50 maatlabels en plus kreeg...oe wijs is da nie.


Ik moet toegeven ze zijn prachtig. Nu snel aan de slag, zodat ik die 650 kleinoodjes een reden van bestaan kan geven.

10 opmerkingen:

  1. Dat wordt naaien!
    Ik wil ook graag nog wat nieuwe labels (maar geen 650 stuks) degene die ik heb zijn niet geweven maar eerder gedrukt.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het prijsverschil tss 350 en 650 vrij klein vandaar het grote aantal...maar met 3 zonen die elk in een grote klas zitten gaan die er eigenlijk vrij snel door.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je, ze zijn echt goed meegevallen. Ik was een beetje bang voor de kleur, meer het viel gelukkig mee ;-)

      Verwijderen
  3. Dat wordt inderdaad een hele hoop werk! Begin maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan eerst nog een weekje op de latten gaan staan, maar daarna vlieg ik er weer in (hoop ik)

      Verwijderen
  4. Keischoon! Begin maar al te naaien :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ja, ze zijn prachtig! Desalniettemin het wachten waard dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn heel mooi.... ook de kleur heel leuk... ik wil kleintjes 0,5 cm met een vlinder en een knoopje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn mooooi! Veel plezier bij het verwerken ervan ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen