vrijdag 5 april 2013

Op de latten

Schuldgevoel. De kleinste man blijft een hele week bij oma, alias amé (wat kort is voor maraine). Ik moet straks nog afscheid nemen van hem. Overstelpt met speelgoed én Studio 100 films laat ik hem achter, met pijn in het hart, met het idee van 'Waarmee Ben Ik Bezig', maar daar tegenover staat de extra quality time met de oudste twee. Zij kunnen nu optimaal gebruik maken van onze aandacht, onze plicht om hen meer te leren dan een verplicht 'ploeg-ski-heil nummerke'. Ik kijk er langs de ene kant naar uit, langs de andere kant tegenop. Mama zijn, het is echt niet gemakkelijk.

3 opmerkingen:

  1. Geniet van jullie vakantie en de 'kleine man 'zal ook wel verwend worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet vooral niet te genieten hoor, je doet hier helemaal niets verkeerds mee! Maar ik ken het gevoel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan je heel goed begrijpen... maar geniet zoveel je kan je weet heel goed dat ze goed voor de kleinste gaan zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen