woensdag 15 mei 2013

Er was eens...

Een creatieve vriendin van me. Een schatteke pur sang, een mama in hart en nieren, een zachtaardige madam, een lieve, een mooie, een .... superlatieven te over... . Op een dag kreeg ik van haar een tekening vooor m'n verjaardag. Ik was er op slag verliefd op...echt.



Het is een heel bescheiden madam, maar beladen met zoveel talenten. En eindelijk heeft ze haar eigen etsy shopje..eindelijk. Ik ben er superverliefd op. Ze zijn origineel, eigentijds en vooral met veel liefde gemaakt. Waar was ze bij de geboorte van mijn kinderen, mijn huwelijk...de kaartjes, ik zie ze zo voor me. Schattekes, ik ben niet de madam die veel reclame zal maken, mij voor haar...wel ja...men zegge het voort...Titine...you rock!
http://www.etsy.com/people/tinedegroote?ref=pr_profile

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je reclame maakt voor een lieve vriendin... ik ben gaan kijken de kaartjes zijn heel mooi... ik ga ze pinnen zodat ik er aan denk wanneer ik er nodig heb... ik maak mijn kaarten meestal zelf van foto's uit de natuur maar deze vind ik ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen