donderdag 13 juni 2013

Appeltje hier, appeltje daar...

Het einde van het schooljaar nadert met rasse schreden en het is niet spijtig. Ze hebben het gehad, mijn spruiten. De oudste is nog volop aan het toetsen, de kleinste komt pompaf thuis met een humeur beneden peil. Tijd voor ontspanning me dunkt!
Het einde van het schooljaar betekent het begin van twee maanden vakantie, een reisje naar het (hopelijk) warme zuiden, pretparken, zwembaden, feestjes. Hoe kan je daar niet naar uitkijken.
Midden de zomer wordt mijn kleinste man 3 jaar. How time flies, niet waar. Net zoals voor de andere twee kastaars haalde ik de naaimachine boven voor de klastraktatie. Iedereen krijg van Miel een gezonde appel, in een jasje.
Ik vond dit op de blog van Hilde@home en ik vond ze super. Hilde was zo lief er een duidelijk tuto voor te maken. Dank u Hilde!
19 klasgenootjes inclusief de juf krijgen dit op het einde van het schooljaar dus cadeau.


3 opmerkingen:

  1. Amai, daar kroop precies veel werk in. Maar vrolijk zijn ze zeker! (en de mama's zijn vast content met zo'n gezonde traktatie :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, originele traktatie. Maar inderdaad ook wel een flinke klus lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, was veel werk, maar de complimentjes achteraf maken veel goed.

      Verwijderen