woensdag 5 juni 2013

Ja kweet, al 1000 keer gezien maar toch nog een Apple

Binnenkort staat er een trouwfeest op de agenda. Een leuk tuinfeest (hopelijk bij zomerse temperaturen) waar we vanaf het middaguur al welkom zijn om te genieten van leuk gezelschap, eten en drinken. Dit op 22 juni, hoe goed kun je je zomer inzetten! Ikzelf vond bij toeval een leuk linnen zwart stijlvol kleedje. Nog een paar elegante sandaaltjes en we zijn vertrokken. De hubbie zweert bij jeans, sneakers en café costume jasje. De oudste twee moeten we nog in het nief steken (shoppen till we droppen), maar de kleinste trekt sowieso dit Apple hemdje aan! Willen of nie..


7 opmerkingen:

  1. Supermooi! Ik hou wel van dat stofje en dan dat accentje met paspel! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, van die super coole hemdjes kunnen we er niet genoeg zien! Super mooi deze!!
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt en geweldig stofje! Ik zal me dienen appel ook eens aanschaffen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is echt een makkelijk patroontje. Het stofje/paspel komt van bij de Stoffenkamer. Daar vind ik makkelijk iets naar mijn zin en de fluo paspel, die kon ik niet laten liggen :-)

      Verwijderen
  4. 1000e keer of niet, 't is een vree schoontje! Leuk met die flamingostof en contrasterende paspel!

    BeantwoordenVerwijderen