donderdag 13 juni 2013

Run Kotkedei Run

Zoals jullie weten probeer ik een keer of drie mijn lunchbreak sportief door te brengen. Dat lukt vrij aardig, al moet ik zeggen dat ik in mei maar weinig de lopertjes heb aangetrokken. Het prachtige regenweer en zalige rukwinden zorgden ervoor dat ik liever mijn bokes op mijn bureau opat en af en toe eens keek naar mijn loopschoenen…maar daar bleef het ook bij…

Maar, ik ben dus sinds een week of twee weer in gang geschoten. Alleen ben ik iemand die altijd een doel moet hebben om naartoe te werken. Niet dat ik een wedstrijdenmadam ben, verre van, maar ik kan niet enkel gaan lopen om mijn conditie op peil te houden. Ervaring leert me dat ik dan afhaak. Dus besloot ik eens een georganiseerde loopwedstrijd te proberen. In mei liep ik al met een groepje fellowlopers het Ekiden in Evergem. Daar liep ik mijn 5 km op 28,17 min. Voor mij een echte prestatie want ik kwam nooit onder de 30 minuten… Bewijsmateriaal vinden jullie hier…wij waren het team ZOEF en ik was de derde loper J.
Vorige week kreeg ik dit bericht in mijn mailbox. 10 kilometer door hartje Brugge… Enthousiast over de locatie heb ik me onmiddellijk ingeschreven… alléén ik geraak momenteel niet verder dan 6 à 7 km… gelukkig heb ik nog enkele maanden de tijd om te trainen…en anders vraag ik mijn echtgenoot me midden de loop op te pikken met een paardenkoets en Brugge op die manier te gaan bezichtigen hé… Iemand zin om mee te doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen