zondag 16 juni 2013

Walk the dinosaur...

T'idee was...steek ne keer algauw een pyamaake samen voor de kleinste... en dan, dan stel je vast dat het één van die dagen is...een van die dagen dat je ineens een overlock hebt die niet wil werken met het rode garen, maar vlotjes haar ding doet met het witte of zwarte garen.... Dat ze uit protest, omdat je haar na 7 keer herdraden en herinstellen doorhebt, haar lamp laat springen... Dat ze je het bloed van onder de nagels laat krijgen, waardoor je uiteindelijk zou plooien en haar in de kast wegzet waar ze dan lekker relax haar zaterdagmiddag kan doorbrengen... maar ik ben nu eenmaal van Gent. En Gentenaars plooien niet..alléé meestal niet... Een hele middag heb ik er aan gewerkt..om gewoon een tricot t-shirtje en shortje in elkaar te flansen... Maar ik ken mezelf, als ik opgeef, dan duurt het weken eer ik weer de 'draad' opneem, dus ik gaf niet op.
Uiteindelijk lukte het me om een pyamaake tevoorschijn te toveren...

Dank zij de tips van haar lukte het v-halsje perfect. Ik was o zo content toen het klaar was en wou het dan ook ineens passen bij de kleine man...
Reactie: nee mama, nie andoen...nie mooi....en dan, dan ben ik geplooid en ben ik een aperitief gaan drinken bij mijn mama...

Patroon: Ottobre 03/2012 Robots & Ottobre 03/2010 lime
stofje: stoffenkamer

9 opmerkingen:

  1. haha! Zo grappig! Ik plooi precies dikwijls! Heel mooi gelukt, die pijama!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh! En nog niet bijgedraaid ondertussen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Nee jong, ik deed hem aan na een lekker badje. Kind was doodmoe van school, dus ik dacht, het is de moment...
      Hij echt zo ostentatief kijken naar zichzelf en dan naar mij...neen mama, isse nie mooi...

      Verwijderen
    2. Zo jammer. Misschien 's met alleen 't broekje of 't t-shirtje proberen. Of de schaamteloze psychologische truc uithalen en zeggen dat het beste vriendje er wel helemaal weg van is en eigenlijk heel erg jaloers is ;-)

      Verwijderen
  3. Ja, dat is het allerergste om te horen, he? Heb je al je tijd, energie en liefde in een superkledingstuk gestoken, willen ze het niet aan!
    Ik hoop voor je dat het nog lukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind hem heel leuk! hier ook al een mee gemaakt. Hij was toen te moe, de dag nadien vond hij hem super.




    star uur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen