woensdag 24 juli 2013

Altijd leuk

die new-born cadeautje. Ze zijn zo klein en schattig en vooral klaar op een ik en een gij. Onze (vroegere) onthaalmama, tevens ook buurvrouw (amai, wa een uitleg) werd voor de vierde keer oma van een kleinzoon. Ik haalde de overlock boven, koos een stofje die ik ooit kocht bij Artevelde en ging aan de slag. Een klein uurtje later was het klaar... een schattig broekje en bijpassend mutsje!

 
broekje: Summer Sea (ottobre 03/2013)
 
Mutsje: Ernie (ottobre 01/2012)
 
Stof: Artevelde in Gent

4 opmerkingen:

  1. Heel schattig!
    Ik volg je bij deze ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kan je overigens 2.3 kinderen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Wij zijn een nieuw samengesteld gezin. Een zoon van mij, een zoon van hem en een zoon samen... 2.3 is zo de gangbare noemer voor een 'modaal' gezin in het idee huisje, tuintje, boompje verhaal...vandaar :-)

      Verwijderen