woensdag 10 juli 2013

Zou het middlifecrisis zijn…


Of just een zot moment?
De kinderen hun schoolresultaten waren super. Twee fiere ouders besloten dat ze dan ook wel een leuk cadeautje verdienden om hun vakantie nóg leuker te maken. Na (zeer) kort beraad werd geopteerd om over te gaan tot de aankoop van skeelers. Ge weet wel, zo van die schaatsen maar dan met wielen. Het gedacht van mijn kinderen op wieltjes bracht me ineens terug naar mijn kindertijd. Uren heb ik doorgebracht op mijn rolschaatsen. Ze waren bijna vergroeid met mijn voetjes. In een opwelling besloot ik ook een paar skates te kopen, compleet met bescherming voor alle uitstekende lichaamsdelen. (mocht u me persoonlijk kennen, dan zou u dat laatste ten volle begrijpen)

Ondertussen zijn we 1 week en 3 blauwe plekken later, maar ik vind het plezant en das een leuke afwisseling met het lopen. Zo skeeleren…das lastig ze! En het feit dat de wieltjes op een rij staan in plaats van naast elkaar...das ook een pittig detail.

5 opmerkingen:

  1. Tip: goed je knieën en voeten sluiten en een beetje door de knieën zakken... Dat levert vaak het beste resultaat (zei de schaatsinstructeur)! Heel veel succes, groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha, bedankt. Ik probeer dat zeker eens uit want zo blauwe kuiten is nu ook nie echt je dat :-)

      Verwijderen
  2. Blauwe kuiten?

    Ik vind skeeleren ook super! Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ahwel, ik denk dat ik ze te hard heb aangespannen. Beide kuiten blauw ;-(. Moar ik geeve nie op!

      Verwijderen