maandag 2 september 2013

Coup coup voor een kleine bijoux

Als ik de meisjes creaties soms zie in blogland moet ik zeggen dat ik soms gezond jaloers ben op die schattige kleedjes die worden gemaakt voor nog schattigere meisjes. Als zonenmama komen die zaken hier eigenlijk nooit aan bod. Mijn oudste stoere mannen kan ik met moeite overtuigen om een home made creatie aan te trekken. Aan onze kleinste kotkedei heb ik wel nog een klant....als 3-jarige heeft hij nog niet echt een eigen willetje, of gebied van kleren dan hé...laat ons duidelijk zijn.

Ik was dan ook content dat ik eindelijk eens iets girly - achtig mocht maken. Mijn nichtje is nu een 9-tal maanden en staat überschattig met haar zomerkleedjes. Ik was van plan er eentje te maken voor deze zomer, maar kon daar pas deze week aan beginnen...dus het zal eentje voor volgend jaar zijn... maar goed.

Het patroontje is van coup coup (Adeline). Het stofje kreeg ik van mijn mama.




2 opmerkingen: