woensdag 11 september 2013

Het is er eindelijk van gekomen

Al maanden staat dit fantastisch boek in mijn kast.
 
En al evenlang wil ik daaruit de Gingerbread maken voor kleine Kotkedei...
Maar, de ene keer had ik geen tijd, de andere keer moesten er dringend cadeautjes gemaakt worden, een nog andere keer waren we op reis...er was altijd wel etwa... Maar ja, de zomer loopt op zijn einde en hoelang kan een mens nog een hemd met korte mouwen dragen??? juist, eigenlijk nu al niet meer, tenzij er nog een paar dagen zon worden uitgeknepen zal het dus enkel de kraag zijn die zichtbaar is, newaar...
 
En het ergste van alles is... op een paar uurtjes tijd zit dat dus in elkaar hé...ik schaam me dood dat die kast nog nie volhangt.. Maar kijk, om het met de woorden van Wouter Deprez te zeggen, t'ei wa dat t'ei. Ik heb er nog eentje van onder de machine laten rollen...nu is het tijd voor de exemplaren mét lange mouwen, mét manchetten, met veel werk dus :-)
 
 
Stofke en fournituren: Veritas


15 opmerkingen:

  1. En dat het dan ook nog zo mooi geworden is ... Ik hoop dat jullie kleine kotkedei er volgende zomer ook nog in past!
    'k Zal er morgen eens op letten, op die 't ei wa dat 't ei ... want eindelijk nog eens een avondje Wouter op het programma!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OOh tof, wij zijn de Gentse Feesten gestart met zijn zaalshow 'Hier is wat ik denk'. Misschien is het dezelfde? Het was alvast een goei!

      Verwijderen
  2. amai, ik heb het mijne ook geknipt met korte mouwen, ik doe daar een effen sweaterke onder en dan gaat dat heel de winter mee he :)
    lange mouwen maak ik gewoon langer zonder machetten hihi, zu dat nog niet knn denk ik en zeker geen geduld voor :))
    dus mss twee tips van mij :))
    supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha...da zijn effectief te overwegen tips...alléé op zoek naar effen sweaterkes...azo blijft een mens kopen hé :-) lastig lastig ...

      Verwijderen
  3. Schoon gerief!
    Geen erg jong, in de winter met een pulleke of een golfke over, misschien ziet ge er iets meer van met een golfke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei Miss Creatuurtje...ik heb je reactie verkeerdelijk verwijderd...sorry...ik wou gewoon zeggen dat de patroontjes blijkbaar simpel zijn en heel goed uitgelegd. Dus laat het boek niet langer staan :-)

      Verwijderen
  5. Dag Kotkedei,

    Heel schattig hemdje dat je gemaakt hebt. Daar gaat iemand veel plezier aan beleven ;)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Kotkedei,

    Heel schattig hemdje dat je gemaakt hebt. Daar gaat iemand veel plezier aan beleven ;)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschoon stofje! En wat mooi afgewerkt! Veel plezier d'ermee!

    BeantwoordenVerwijderen