donderdag 17 oktober 2013

als het lelijk is, dan moet ge het ook zeggen...

Ik ben nog altijd aan het denken waar en wanneer ik het in mijn hoofd heb gekregen om dit gedrocht te maken. Was het een moment van zwakte? Was het een moment van zinsverbijstering? Ik geraak er niet aan uit, en vrees dat ik er nooit zal uitgeraken ook.
Het idee was, een vestje maken... waarom ik koos voor dit patroon, ik weet het nie. Maar ik dacht dat het lekker zacht en cosy zou zijn.. maar das dan ook het enige wat het is.
In ieder geval, als ik het aanheb voel ik me net een homeless woman...het ziet er goedkoop uit, ook al betaald ik bijna 50 euro voor de 2 metertjes 'gevoerd leder'. Op de rol vond ik het mooi...op mijn lijf niet meer.. :-)
Soit, onder het mom..als het lelijk is moet ge het ook zeggen én posten...hierbij het 'jasje'. Ik denk dat ik er een één of ander tasje ga van maken ofzo.. dat het arme ding toch nog een bestemming krijgt...

3 opmerkingen:

  1. Iedereen maakt dat eens mee hoor! Ik heb hier ook dingen die ik nog nooit (of 1 keer in het donker ;-) ) aandeed. Dat is het nadeel van het naaien, eerst maken en dan pas vaststellen of het mooi is. Zou het kunnen dat het vooral ligt aan het feit dat de boorden niet afgewerkt zijn? Misschien afwerken met een (brede, eventueel lederen )biais? Of ligt het al verknipt klaar voor de tas?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog niet verknipt, maar ik ik blijf er gewoon af :-). Zal toch een tas worden, of een chique stofdoek.. :-)

      Verwijderen
  2. ik zou de kraag misschien verkleinen, of misschien al eens knopen met plakband op kleven om te zien wat het dan zegt?

    BeantwoordenVerwijderen