zondag 27 oktober 2013

als het niet gaat zoals gepland

Het was de bedoeling een flinke herfstwandeling te gaan maken. Goed ingeduffeld, laarzen, sjaals en mutsen aan en wegwezen...
Maar bij het ontwaken zagen we de regen echt kletteren, de boompjes in onze achtertuin lichtjes doorbuigen en het enthousiasme van ons allemaal slinken. Komt daarbij dat meneer Kotkedei nog enkele uurtjes werk had vandaag en we dus ook niet te lang konden wegblijven.
Dus kozen we voor een culturele voormiddag in het STAM.
Eerst checken wat 't plan was:

 Dan voorbeeldig luisteren en de schoenbeschermers aantrekken
 Radeloos ons huis zoeken
 Strategie bepalen
 Gezellig napraten...
 
En na deze culturele voormiddag plantte ik ze voor tv voor een middagje Hungergames en haalde ik mijn naaimachine boven. En enkele uurtjes later was ik klaar met een klein Gingerbreadje. Echt. Ze vliegen vanonder de machine.. probeer het maar. En al zeker als je zeurt me de knoopjes...


Stof & fournituren: Veritas Lange Munt Gent
Knoopjes: Kamsnaps
 
 

3 opmerkingen:

  1. Zag er leuk uit ;) En een super leuk hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vrees dat hier bij gebrek aan jongens de neefjes eens proefkonijn zullen moeten zijn! Alleen wordt het een beetje te koud voor korte mouwen... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja das wel waar. Er ligt hier nog eentje geknipt met korte mouwen, daarna zal ik maar de manchetten weer eens oefenen.

      Verwijderen