donderdag 3 oktober 2013

Iets over opgeruimd en iets over netjes

Iedereen die naait kent het fenomeen.. rommel! Op de één of andere manier is het me nog nooit gelukt om langer dan een maand mijn naaispullen netjes terug op te bergen na het naaien. Gezien ik (nog) niet beschik over mijn eigen naaikamertje moet ik naaien in de living, op de eettafel... niet praktisch maar 'té wa dat té'. Als ik dan 's avonds nog alles terug moet opruimen dan leg ik alles snel op een 'hoopje' en leg dat 'hoopje' gewoon in de kast, met de hoop dat alles mooi samen blijft liggen...tegen beter weten in.
Enkele dagen geleden liep ik in mijn middagpauze eventjes de casa binnen. Ik had theelichtjes nodig voor de komende donkere dagen en zag dit kastje staan.
Naar mijn gevoel ideaal om als naaikastje te gebruiken. Ik aarzelde geen moment en besloot het mee te nemen. Het feit dat ik dan helemaal van de winkel met het kastje te voet naar de parking moest, door het drukke stadscentrum, op het middaguur, dat was een detail die ik even uit het oog was verloren. Gelukkig mocht ik een karretje gebruiken van de winkel...wat niet minder opvallend was dan gewoon het kastje te dragen, maar goed. Ik ben er geraakt en ging na het avondeten onmiddellijk aan de slag. Foto's van hoe mijn kast er voor uitzag heb ik jammer genoeg niet gemaakt, maar nu vind ik mooi alles snel terug:


deze vakjes maakte ik met aperitiefbekertjes uit de AVA...netjes hé

Eens we verhuizen en ik mijn eigen naaikamertje heb...dan geef ik het kastje nog een mooi kleurtje...maar das maar voor binnen een aantal maanden jammer genoeg.


6 opmerkingen:

  1. Amai, zo'n kastje wil ik ook wel! :-) casa, keep it in mind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een mooi kastje! Ga het direct eens googlen se, ben benieuwd naar de afmetingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nergens te vinden...
      Hoe hoog is de kast en hoe breed en hoe diep?

      Verwijderen
  3. http://furniture.casashops.com/product/28355/kast
    Hier vind je de afmetingen enzo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig hé zo'n kastje! Ik heb iets gelijkaardigs maar dan uit de Ikea. Wanneer je je schuiven nog eens labelt dan vind je zeker alles héél gemakkelijk terug.
    Dat van die aperitiefpotjes is een hele goeie tip! Die ga ik hier noteren :)

    Trouwens ik heb je genomineerd voor de sunshine award op mijn blog. Kijk hier maar eens:
    http://max-merel.blogspot.be/2013/10/sunshine-award.html

    BeantwoordenVerwijderen