vrijdag 8 november 2013

#proud

De oudste Kotkedei heeft een heel levendige fantasie. Al altijd gehad. Als kleine uk speelde hij liefste met electriciteitskabels.. De hele living lag vol met kabels, en over elke kabel was nagedacht. O wee als ik die begon op te ruimen. Het ging zelfs zover dat hij aan Sinterklaas verdeelstekkers vroeg. Gelukkig was hij clever genoeg om nooit de stekkers in te steken. De kabelfase is gelukkig achter de rug.  Deze is enkele jaren geleden naadloos overgegaan naar de Bionicle fase. Lelijke, stoere 'robots', met wapens, vieze koppen en vooral veel kleine onderdelen.
Ik durf niet samen te tellen hoeveel eurootjes er daar op zijn kamer staan...maar als ik dan zie hoeveel uren hij daarmee speelt, dan was het de 'investering' wel waard.
Sinds kort maakt hij zelfs kortfilmpjes met zijn eigen creaties, met ingesproken stemmetjes en al :-)
Ik vind dat fantastisch.
Eerder deze week vond ik deze tekeningen in zijn boekentas. Geweldig die kerel van me.




2 opmerkingen:

  1. Hij heeft wel oog voor detail, die kotkedei van jou! 't Is eerlijk gezegd niet mijn genre tekeningen (wat wil je met enkel dochters in huis), maar hij heeft wel talent!

    BeantwoordenVerwijderen