dinsdag 14 januari 2014

Beddengoed

Als alles goed gaat verhuizen we begin 2015 naar ons nieuwe huisje. Dan krijgt de kleinste een nieuw groot bed. Tot die tijd slaapt hij in een 'zeurzak' of een 'anderhalve'. Das een kinderbedje maar die ruim 1,5 groter is dan een gewoon bedje, dus hij kan er nog ruimschoots in en het is in ieder geval heel gezellig in zijn nestje..
De lakentjes, die worden wekelijks ververst, wat betekent dat deze van den Ikea al wat valer zijn geworden van kleur. Ik vond nog wat stof in de kast die ik haalde op het stoffenspektakel, knipte die op maat van zijn kussen en donsje et voila, een paar nieuwe lakentjes. Niks speciaals, niks moeilijk, niks van tijd in beslag genomen, maar wel leuk om in te slapen want ik moet me haasten om ze te wassen en weer op te leggen ...


4 opmerkingen:

  1. Fijn! Leuke kleurencombinatie, groen en oranje. Hier staat ook nog een donsovertrekje klaar op de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi ! Die boekjes van Rikki waren vroeger ook al zo'n favorieten van onze kids. Die zijn keileuk !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ik kan ze allemaal zo opzeggen...amai...al voor de derde spruit dat ik ze 's avonds voorlees voor het slapengaan..

      Verwijderen