dinsdag 7 januari 2014

De ipadhoes...

Oma is 72 en kreeg voor haar nieuwjaar een ipad cadeau...'het houdt haar jong' was de reden.
En dat je zo een ipad moet beschermen, das een feit. Dus ging ik aan de slag en dank zij de leuke tutorial die je hier kan vinden was dit een werkje van twee keer nikske, echt. 

Het enige wat ik in de toekomst ga veranderen is het karton vervangen door een dun plankje, zo een glad triplex plaatje die ik op maat laat zagen door mijn hubbie...
Dit zal het iets steviger maken volgens mij.
Maar tot dan zal oma haar plan wel trekken met deze:

Stof en fournituren: Veritas Gent

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ze zal content geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer knap gemaakt. Je hebt een zeer hippe oma.

    Creatieve groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen