dinsdag 7 januari 2014

Het lukte..het lukte

Het hemd met lange mouwen en manchetten en al... en al bij al viel dat dik mee. Zo goed zelfs dat ik er onmiddellijk nog één maakte en ik ze ineens bombardeerde tot nieuwjaarshemden...
Zonder tegenspruttelen trokken ze hun hemdjes aan, (niet altijd evident want de oudste Kotkedei is nogal bezig met zijne look en de kleinste met zijn oudere broer te imiteren).

Stof: Artevelde stoffen
patroon: ergens uit een Ottobre :-)

Stof: Veritas Gent
Patroon: Ottobre 06/2012 - Lenni

11 opmerkingen:

  1. Wauw, nice work!
    De onderste vind ik supertoffe stof en combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx, ja voor de oudste mag het jammer genoeg niet meer met te veel kleur zijn...back to black... :-)

      Verwijderen
  2. ... het lukte zelfs heel goed! Knap gedaan! Blij dat er hier geen zonen zijn. Manchetten lijken me nog niet doenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw proficiat hoor! Ik heb me daar nog niet aan gewaagd! Supermooi gedaan, leuke stoffencombinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe hemdjes! Hier mag je zeer trots op zijn.

    Creatieve groeten van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen