zondag 12 januari 2014

I've got the key..but not the secret

Klagenootcadeautjes...het blijft altijd een zoektocht. Mijn favoriet blijft het appelzakje van Hilde@home. Maar ik kan ze niet blijven maken :-(, dus ging ik op zoek naar een leuk alternatief.

Na wat te pinteresten en te googlen vond ik de tutorial voor een sleutelhanger. Leek me leuk dus ging ik aan de slag. Ik haalde wat voorraad tassenband bij de Stoffenkamer, haalde mijn restjesdoos boven, bestelde de slotjes hier en ging aan de slag...
Na een middagje knutselen kreeg ik dit leuke resultaat:




9 opmerkingen:

  1. Onwijs leuk!

    Ik bewaar al die ideetjes voor als mijn kindjes naar school of peuterspeelzaal gaan.

    De kindjes gaan blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk! en waar vind ik de tutorial die je gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Patricia, als je op het woordje tutorial klikt, dan kom je er vanzelf op! :-)

      Verwijderen
  3. Oh, supertof!
    Zo zou ik er zelf ook wel eentje willen fabriceren, waar vond je de tutorial?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je op het woordje tutorial klikt kom je er ook op, maar voor de volledigheid: http://bayoubags.com/2008/10/26/how-to-wristlet-key-fob-tutorial/

      Verwijderen
  4. ik maakte er enkele jaren geleden ook enkele, leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk, en eigenlijk poepsimpel en snel klaar. Ideaal als je er 25 moet maken :-)

      Verwijderen