vrijdag 28 maart 2014

en dan krijg je dit...

Mijn verjaardag is al een week of twee achter de rug. Het plan was een lekkere brunch gevolgd door een middagje welness met meneer Kotkedei aan m"n zij... ik zeg wel 'Het plan was'. Een ziek mini mensje gooide toch een beetje roet in het eten waardoor we een dagje thuis hebben doorgebracht. Een home-made brunch en verwennerij voor de mama maakten zoveel goed. Een heus cadeau was er niet, tenminste nog niet, want het was niet af??? Twee weken later kreeg ik uiteindelijk mijn cadeau. En wat voor één. Een goede vriendin van mij maakt superleuke tekeningen en mijn man heeft haar overtuigd om van elk van ons een portret te maken. Geen close up maar elk met iets wat ze leuk vinden. Heel mooi ingekaderd in oude rommelmarkt kadertjes. Ik vind ze geweldig.
Beau met Tablet

Kotkedei achter de naaimachine

Ferre met Diabolo

Miel met Takel

Meneer Kotkedei met koersfiets

Dit zijn de echte foto's





5 opmerkingen:

  1. Moh, hoe mooi! Prachtig om zoiets in huis te hebben hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, heel origineel en heel erg mooi!
    En is de omgeving ook waarheidsgetrouw getekend?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ze baseerde haar op foto's van ons huisje...tof hé...volgend jaar verhuizen we normaal gezien, dus das een héél mooie herinnering aan een heel mooie tijd hier

      Verwijderen
  3. Och! Die tekeningen zijn ECHT prachtig...
    Nog een late gelukkige verjaardag. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen