donderdag 13 maart 2014

Vespa Ciao

Ja, het was lang geleden, maar ik wou nog eens een hemdje maken. Ik twijfelde even of ik er één zou maken met lange mouwen, maar het weerbericht voorspelt niet zoveel goeds waardoor de lentekriebels weer even in de kast mogen, samen met de korte broeken en korte mouwen terwijl we bezig zijn..
En dus werd het ééntje met lange hé...maar dan wel in een lentestofje...de Vespa Ciao :-)
En hoe geconcentreerd ik ook was...het is met toch gelukt de kraag er omgekeerd aan te zetten...de bolletjes moesten eigenlijk de onderkraag worden, maar soit, 't mistoa nie zoe mijn ma zegge (in AN: het stoort niet zou de oma zeggen)
Patroon: Lenni Ottobre 06/2012
Stof: Veritas Gent
Knoopjes: Mertens Mercerie


9 opmerkingen:

  1. Ik keer er eens goed naar en ben ervan overtuigd dat het kolletje het juist een meerwaarde geeft! Mooi, zeker ook met de groene knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof resultaat!!!
    Ik vind dat kraagje wel tof op die manier eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had je niets gezegd over het kraagje, dan had iedereen gedacht dat het zo moest zijn! Super-cool. Geen probleem nu als die lentedagen nog wat frisjes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m geweldig, de stof, de combistof (kraag is juist top!), ben er weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw super knap. Echt prachtig. Wil ik ook al lang proberen maar durf niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen