maandag 17 maart 2014

Workshoppen met de klein mannen

Een tijdje geleden was ik op zoek naar een workshop pottenbakken in het Gentse. Het moest een workshop zijn die ik samen met de klein mannen kon doen..wat knutselen in het weekend met de klein mannen...altijd plezant. 
Ik vond niet direct iets pottenbakachtigs, maar vond wel deze leuke workshop...keramiek schilderen voor jong en oud...hoera
Na een korte maar duidelijke uitleg gingen we aan de slag. En plezier dat we hadden...en het mooie resultaat, das dan weer goed meegenomen... een aanrader me dunkt. Voor wie geïnteresseerd is, ik heb nog wat drankbonnetjes for free.
De eerste ge├»nteresseerde die reageert krijgt ze toegestuurd, op voorwaarde dat we ook jouw resultaat te zien krijgen achteraf 
....en het Zwijntje, das een lekker biertje!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen