vrijdag 23 mei 2014

Wasco-rolletjes

Het is flink wat weken geleden. Het is niet mijn schuld, het is niet mijn bedoeling, het is allemaal de schuld van dit project hier. Het slorpt je nu eenmaal op, of je het nu wil of niet...
Nu, enkele weken later, draait het allemaal dus kunnen we weer eens wat tijd voor onszelf maken. Alhoewel...wasco-rollen maak ik nu eenmaal niet echt voor mezelf.
Het einde van het schooljaar is stilletjes aan in zicht. Gezien onze kleinste Kotkedei jarig is in de grote vakantie moet ik dus de traktatie voorzien eind juni.. Om te vermijden dat ik enkele dagen ervoor dag en nacht aan de machine moet zitten nam ik me voor er tijdig aan te beginnen.
En hier zijn ze...

Niet 1

Niet 5
maar 25 rolletjes...

8 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat een werk! Maar het ziet er wel erg mooi uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuk idee! En hoe lang ben je daar zo aan bezig geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst sneed ik alle lapjes, das toch wel een avondje werk. Dan moet je rekenen op een kwartiertje per rolletje. Het is veel werk, maar ik vond het leuk om te maken.

      Verwijderen
  3. Een traktaat waar véél kindjes blij gaan mee zijn, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij mogen geen snoep meegeven, maar andere cadeautjes vind ik altijd duur voor wat ze zijn. Dus maak ik ze zelf met restjes. De wascootjes vond ik voor 1 euro per 12 op het internet. Dus al bij al valt dat nog mee. Ik ben geen keukenprinces, dus taart of cake, daar begin ik niet aan :-)

      Verwijderen
  4. Dat zijn er wel 'zot' veel!
    Daar zal hij veel succes mee hebben!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig plan. Kindjes en mama s superblij met zo'n handig kadootje.
    Wat waren de maten van de gebruikte stoffen? Heb je een werkbeschrijving, ik zou er graag een maken voor de verjaardag van mijn petekindje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey hey, ik gebruikte deze tutorial. De afmetingen zijn een beetje afhankelijk van de grootte van je potloden of wascootjes: http://www.makeandtakes.com/get-ready-to-color-with-this-crayon-roll-tutorial

      Verwijderen