maandag 14 juli 2014

boekietassie

Het moest er eens van komen hé...blogland staat er vol van...zelfgemaakte boekentasjes. Dus Kotkedei kon niet achterblijven, al moet ik zeggen dat ik dit niet wou maken met de oude naaimachine. Dergelijke stevige stofjes vragen nu eenmaal een goei machientje. Een dikke 6 uren heb ik er aan gewerkt, dus al bij al valt dat wel mee vind ik. Er zijn een paar dingend die ik zou wijzigen. De slotjes vind ik nogal losjes zitten. Ik ben van plan het opnieuw los te maken en een stukje leder te voorzien. Het handvat mocht ik niet verstevigen, maar aangezien mijn complete voorraad verstevigd was met Decolvil had ik geen keuze meer....het omkeren ging des te moeilijker. Verder vind ik het een geslaagd projectje, en de mini-kotkedei ook, dus das goed meegenomen.

2 opmerkingen:

  1. Mini-kotkedei zal de show stelen op school met zo'n mooi boekentasje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw die gaat in september de show kunnen stelen!

    BeantwoordenVerwijderen