maandag 14 juli 2014

da machien wie al driem of

Ik denk dat ik nu ongeveer 5 jaar achter mijn naaimachientje zit. Ik heb er veel op gevloekt, op die Singer. Niet alles lukte, sommige stukken kreeg ik er zelfs niet onder. Zodra een stofje te zacht of te dik was had ik problemen. Dus ik zette elke maand een klein bedragje op zij. Het plan was te sparen tot Sinterklaas. De oudste Kotkedei wou dat ook doen, maar dan voor een Playstation 4. Maar....het vloeken werd mijn echtgenoot te veel, hij kon het niet meer aan, het gefoeter, het gepuf...edus...besloot hij het resterende bedrag (welke ik tekort had) bij te passen...en zie hier....da machien wie al dream of: 
De Bernina 350PE...en blij dat ik er mee ben...en fier dat ik er op ben...en zuinig dat ik er op ben....en blij dat ik er mee ben.........

3 opmerkingen:

  1. Joepie! Ik heb de 330, zijn supermachines!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig! Inderdaad da machien aaj driem of ;-)
    Dergelijke singertroubles zojn mij helaas welbekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermachine hé! Ik ben er sinds twee weken er ook een trotse bezitster van. Gewoon zalig wat dat allemaal kan!

    BeantwoordenVerwijderen