zaterdag 19 juli 2014

Space...final frontier...

Mijn plus-zoon gaat twee weken op kamp. Naar jaarlijkse traditie wordt er een thema gekozen en moeten/mogen ons klein mannen zich dan naar dat thema verkleden. Zo hadden we al eens 'sprookjesfiguren' en 'de toekomst'. Dit jaar werd het thema ruimte gekozen. Ik ging pinteresten op zoek naar leuke ideetjes die in een koffer passen (lees rugzak). Ik koos ervoor een gewoon simpel pak te maken, maar dan wel in het zilver. Op de rug voorzag ik twee raketten, ge weet wel, met vlammetjes en al...
Het stofje haalde ik bij Artevelde Stoffen. Daar vond ik deze stof in alle kleuren en geuren. Ideaal dus. Gezien er een beetje strech in zit zit dit héél comfortabel. De raketten zijn gemaakt uit twee lege flessen cola, wat tassenband, wat velcro en een stuk van een oude versleten rugzak die ik ooit eens ontmantelde met het idee zelf een nieuwe te maken. Dat laatste projectje werd nooit gerealiseerd, mede omdat ik eigenlijk liever een boekentasje zag (zie vorig blogberichtje).








6 opmerkingen:

  1. To infinity and beyond!!
    Heel leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig!! Het thema in onze chiro (wij gaan mee koken) is Harry Potter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige outfit! Die gaat zeker en vast een enorm leuk kamp beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet hier ook nog een ruimtepak in elkaar steken. Ruben heeft ook 'ruimte' als thema voor het scoutskamp. Dit vind ik wel een leuke oplossing. bedankt voor de inspiratie...

    BeantwoordenVerwijderen