donderdag 28 augustus 2014

Cassius Clay

Zo grappig vind ik hem in zijn nieuwe badjas. Nog een beetje te groot...maar mijn kleine man heeft het altijd zo koud als hij bad komt...is het nu die fantastische zomer, of ligt het aan zijn weerstand...hij bibbert en beeft...chauffage volle bak of niet...maakt niet uit. Dus Burda for Kids had zo een patroontje...en Kotkedei had dat patroontje al twee jaar in de kast liggen. Gezien ik met de stoffenopruim bezig ben was dit het volgende projectje op de agenda...De zakjes hangen echt wel gelijk hoor, maar het aandoen én poseren...tja, t'is zijn ding niet echt...
stoffen: Artevelde Vrijdagsmarkt Gent
Patroon; Burda 2662

2 opmerkingen:

  1. ziet er een super gezellige badjas uit! :-)

    Ps: ik heb jou genomineerd voor de liebster award. op mijn blogje vind je meer hierover.

    BeantwoordenVerwijderen