woensdag 6 augustus 2014

Den Theo...maar

helaas pindakaas...ik maakte hem een maatje te klein. Mijne kleine kotkedei is toch iets ronder dan ik dacht. Ik heb nochtans opgemeten...gokte op de smalle versie...en dan bekom je dit.
Niet getreurd zou moeder zeggen, even slikken en weer doorgaan. Zodra de stoffenkamer weer open is snel ik naar daar voor een metertje van dit zalig stofje (in de hoop dat ze er nog hebben) en begin ik helemaal opnieuw. Het kan maar in de vingers zitten niet waar :-)
Man wat wordt die TO DO lijst weer lang....




3 opmerkingen:

  1. Toen ik hem maakte voor het kindje van mijn collega heb ik de gewone versie genomen + nog extra naadwaarde aan de zijnaden en de zomen getekend... Het modelleke was dan ook wel een groot kindje voor zijn leeftijd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mijne fiston is maar een smalleken dacht ik, maar blijkt dat zijn buikske toch wat ronder is dan ik dacht. Ik maak het zeker opnieuw. het is een makkelijk patroontje en zal snel in elkaar zitten hoop ik ;-)

      Verwijderen
  2. He, wat leuk! Heb net hetzelfde hemdje gemaakt voor mijn 4jarig zoontje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen