donderdag 21 augustus 2014

Pink Flamingo

Das een superleuk cafeetje in het centrum van mijn fantastisch Gent...maar sinds gisteren is dat ook de nieuwe kleuterboekentas voor een leuke jongedame.
De tweede keer dat ik het patroontje gebruik met als voordeel dat alles net iets vlotter ging én dat ik ook contenter ben met het resultaat. Het patroon komt van Liel die er sinds kort twee fantastische taspatronen bij heeft. Je kan daar uiteraard ook terecht voor de gepaste fournituren.
 De stof, tassenband en paspel komen van bij De Stoffenkamer



8 opmerkingen:

  1. Boekentassen, het is iets dat ik zelf nog niet aandurf. Maar deze is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met het patroontje van Liel is dat echt niet moeilijk.

      Verwijderen
  2. Wow! Daar zou ik Lilith ook héél blij mee kunnen maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stofje, dat is gewoon fantastisch. In jurkjes, tasjes én nu zelfs in boekentasjes, telkens prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zalig hé, met de restjes maakte ik een mandje voor de wasspelden...hip mandje hoor :-)

      Verwijderen