zondag 24 augustus 2014

stoffen en de restjes

Als alles goed verloopt dan verhuizen we begin volgend jaar naar ons nieuwe huisje. Ik heb de intentie om alles vroeg genoeg te beginnen sorteren en inpakken (voor zover dat al kan). Alle kasten moeten er aan geloven. Wat niet meer wordt gebruikt, wat niet meer wordt gedragen, dat wordt klaargezet voor de rommelmarkt en de spullenhulp. Uiteraard wil ik dat heel consequent doen en dus ook mijn voorraad stofjes een doorlichten en misschien eindelijk beginnen aan al die plannen. Bij sommige stofjes ben ik al vergeten wat ik er nu weer mee van plan was...shame on me, maar waarschijnlijk heel herkenbaar.
Ook de restjes wil ik wegwerken. 
Mijn eerste projectje: de wasknijpers voorzien van een hip mandje. De reeds verstevigde flamingostof was daar ideaal voor. Dankzij deze tutorial was dat op een klein uurtje klaar.


En nu even denken aan het volgende projectje.

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk mandje! Succes met opruimen! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof mandje en verhuizen is het ideale moment om grote kuis te doen .Want een mens kan nogal wat verzamelen e

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dezelfde stof ligt hier te wachten op een leuk projectje... merci voor het idee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen