vrijdag 17 oktober 2014

En de winnaars zijn

jaja winnaars... ik leg het even uit...

Op de valreep kwamen nog 3 lezertjes piepen. Ik kon het niet over mijn hart krijgen om ze niet in de pot te steken. Maar dat verminderde natuurlijk de kansen van de anderen, en dat kon ik dan ook weer niet over mijn hart krijgen.

Dus: ik snuisterde nog even in de kast en haalde een tweede setje tevoorschijn

Zoals afgesproken haalde mini-Kotkedei zijn onschuldige hand boven en dit is wat er uit de pot kwam:

Mama Eva krijgt het rode setje

Evelyn Vertriest het blauwe setje

Graag jullie contactgegevens bezorgen op corinneken@gmail.com.




7 opmerkingen:

  1. Lief dat we nog mee in de pot mochten :)
    Proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Mijn naam staat hierboven! Wat heb ik toch weer n mazzeltje, echt een goed begin van het weekend! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Evelyn Vertriest17 oktober 2014 om 22:33

    Joepie!!!!!!!! Alvast heel erg bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!! En naast al die leuke cadeautjes heb ik nog een leuk blogje bij dat ik nu volg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://letoiledemarcel.blogspot.be/2014/10/win-eens-een-give-away-of-twee.html

      Verwijderen
  4. Heel lief dat we nog mee in de pot mochten. Felicitaties aan de 2 gelukkigen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De pakjes zijn onderweg! Veel plezier ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke blog om te lezen! en zeker om weer terug te bezoeken ♥

    BeantwoordenVerwijderen