woensdag 15 oktober 2014

Give Away!

Twee berichtjes geleden konden jullie lezen hoe ik mijn naaikunsten mocht bovenhalen om een patroontje te testen voor Zo Geknipt! 2. Dankzij hen hebben heel wat lezertjes de weg gevonden naar mijn blogje. Zo heb ik ineens bijna 100 Bloglovin volgers.

Bijna 100, dus eigenlijk feitelijk dik tijd om eens iets weg te geven.

In het verleden maakte ik al vaak klasgenootcadeautjes voor de klein mannen. Meestal had ik wel wat exemplaren te veel. Deze liggen mooi opgeborgen in de naaikast voor mocht ik nog eens ietske nodig hebben. Ahwel, het is van dadde.

Wat valt er te 'away given'?

- een appelzakje

- een sleutelhanger

- een tandenborsteltasje


Dus wie geïnteresseerd is in dit leuke setje




reageer op dit berichtje. De eerste 25 vliegen in de pot (alléé hun namen toch) en mini-Kotkedei is nog de meest onschuldige thuis (hmm denk ik toch) en mag dus 'the lucky one' trekken.


29 opmerkingen:

  1. Daarvoor waag ik zeker mijn kans, de kids doen hier elke dag een stuk fruit mee, gaan op kamp en vinden al eens de weg alleen naar huis (met sleutel)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er zoveel lezers bij gekregen hebt!
    Ik doe graag mee met je give-away. Deze spulletjes komen altijd van pas.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaa... zo'n superleuke give-away!
    Ik waag mijn gokje!
    Ik zie dat al helemaal volledig zitten in mijn handtas (en op uitstapjes)... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, aan zo'n leuke give-away doe ik graag mee!!!!!!!! Mijn schattekes zouden in de wolken zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof tof! En zo'n toffe stofjes! Mocht ik dit winnen weet ik hetal perfect verdeeld tussen mezelf en m'n 2 dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, hiervoor doen wij ook graag mee... perfect voor dochterlief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ontwerpjes. Ik ga me binnenkort ook wagen aan een appelzakje hopelijk word hij even mooi als deze :-). Leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, hele leuke cadeautjes. Ik doe graag mee ! Ik ben één van die nieuwe volgers denk ik. Alvast gefeliciteerd met het mooie aantal volgers.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh super, count me in !
    Ik zet een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, dochters zouden blijven zijn met het tandenborstelzakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whoehoe! feest met de 100 volgers! Ik neem heel graag deel aan je give away! Leuk en handig pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn voor je, zo'n 'lezersboom'!
    Ik doe graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook graag meedoen. Het zal mij misschien motiveren om dagelijks een appel mee te nemen naar het werk. Ook het tandenborstelzakje is erg handig, voor mijn weekendjes weg,...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk setje!!! Prachtig stofje. Ik doe graag mee! En nu maar duimen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, daar zou mijn dochtertje blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk! Het appelzakje zou hier alvast heel goed van pas komen! Nog heel veel volgertjes gewenst met je leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oef, ik ben nog binnen voor er zich 25 aangemeld hebben. Ik doe heel graag mee. Het zijn zo'n toffe stofjes en heel nuttige dingen. Daar zou onze kroost beslist heel blij mee zijn :)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maak 3 mensen gelukkig !!!
    Mijn voorkeur gaat naar het appelzakje en de sleutelhanger!
    Vrolijke stofjes, mooi gemaakt, PROFICIAT.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh tof en een heel plezant setje ! Ik plaats nog een linkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Net op je blog terecht gekomen! Heel leuk! Ik doe graag mee en kan daar zeker iemand anders gelukkig mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuk en handig setje! Leuk stofje ook... zie dat ik net optijd ben om ook mee te doen ;)...wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En we zijn met 25 zie. Vanavond gaan jullie in de pot zie. Wordt vervolgd...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dju zeg, 28e :(
    Misschien kunnen we allemaal wel in de pot? *hoophoop*
    Want ik ben toch een trouwe volger hoor, ook al had ik pas nu de mogelijkheid om op de pc te geraken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helaas pindakaas, ook te laat. Maar ik wens alle deelnemers veel succes en aan de winnaar een dikke proficiat. Ook een dikke proficiat aan Kotkedei met de meer dan 100 volgers

    BeantwoordenVerwijderen