maandag 20 juli 2015

Kotkedei vliegt er weer in...

Maar liefst 273 dagen is het geleden dat ik van me liet horen. Maar liefst 273 dagen zonder naaimachine, overlock, patronen, speldjes in mijn voeten, ...

Een bouw, een verhuis, full-time werken en 3 Kotkedeitjes...en er zijn maar 24u in een dag. Ik moest dus keuzes maken...en ik kon nu niet achter de naaimachine zitten terwijl ik heel ons hebben en houden in dozen moest krijgen.

Maar, kijk, de dozen zijn bijna allemaal uitgepakt, het huis is leefbaar, ik heb een heuse 'naaikamer/bureau' en dus nemen we stilletjesaan de draad weer op.

Ik wou niet te moeilijk beginnen. Een klein projectje waardoor alles een beetje kan worden opgefrist. En dat was een goed plan...

Het werd de Ally Jumpsuit uit LMV. Een superduidelijke beschrijving, een makkelijk projectje met een mooi resultaat. Om het makkelijker aan en uit te trekken gebruikte ik velcro als sluiting..dit zal mama en papa heel wat gevloek besparen, want geef nu toe, hoe leuk zo een jumpsuit er ook uit mag zien..een handig ding is het niet.
 Voila, met liefde gemaakt voor mijn metekindje

Stof: Artevelde Stoffen Gent
Fournituren: Veritas Gent





4 opmerkingen:

  1. wat een mooie creatie en zeggen dat jij zolang zonder machine kon... ik kreeg waarschijnlijk al een hartaanval ;)
    heel mooi en jouw metekind heeft nogal geluk, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug. Ineens terug starten met een toppertje! Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen