maandag 18 april 2016

Manicuretasje voor de plusmama...

Na een valse start vorige zomer doen we een nieuwe poging..
Bouwen, verhuizen, full-time werken, drie kinderen met hobby's, dat alles gecombineerd met maar 24 uren in een dag...het is niet evident om dan tijd te maken voor je eigen hobby ..

Niet dat er geen gebruik werd gemaakt van de naaimachientjes hoor, integendeel.. 135 lopende meter gordijnstof verwerken tot gordijnen...het was een mooi werkje, maar ik ben reuze blij dat de gordijnen hangen en dat de rollen stof niet meer elke dag vanuit de naaikamer naar me staan de roepen..
Dus nu komen de leuke projectjes weer op tafel!
Een eerste werkje is er eentje voor de plusmama van mijn zoon. Ik weet het, moederdag is nog veraf, maar als er één ding is wat ik de laatste twee jaar heb geleerd...deadlines en ik, dat is geen goede combinatie..
Ik maakte een manicuretasje naar het patroon van Noodlehead. Snel klaar en leuk om te geven.


 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen