woensdag 11 mei 2016

Bagagelabels en sleuthangers

Stress moeten we binnen de perken houden. Een planning kan daarbij helpen, spulletjes op voorhand maken is ook iets wat ik leerde. Voor mij geen nachtelijke uren meer achter mijn machientje..geen wallen meer onder de ogen, geen 'oh nee, komt er nu echt geen einde aan'...
Nope, ik tracht geen deadlines meer te hebben...en zalig dat dat is :-)

Zoals steeds maak ik klasgenootcadeautjes als één van mijn jongens jarig is. Dit keer ging ik voor een bagagelabeltje met bijpassende sleutelhanger. (De sleutelhangers maakte ik al eerder)

De labletjes zijn gemaakt van dik vilt welke ik haalde bij de banier. Heel snel klaar, heel kleurrijk en hopelijk zijn ze er blij mee.








2 opmerkingen:

  1. Originele tractatie! Lijkt me ook leuk als 'doopsuiker'presentje!

    BeantwoordenVerwijderen